ברצלונה ריאל מדריד : דיווח ריאל יובה וברצלונה יושעו מליגת האלופות

דקה 89 ברצלונה בפיגור בקלאסיקו וזקוקה לחלוץ מרכזי שיושיע אותה. באותה עונה העפילה הקבוצה ל גמר ליגת האלופות בו גברה על אתלטיקו מדריד.


ברצלונה ריאל מדריד 11 1 Youtube

פדרו מוניטיס כבש ובישל לאלפונסו רובן דה לה רד הוסיף את השלישי בפעולה אישית נפלאה.

ברצלונה ריאל מדריד. דקה 905 שריקת הסיום של. אחרי שלואיס פיגו איים על השער של הקטאלונים ברצלונה השתלטה על המשחק במיוחד בזכות. ריאל מדריד מול ברצלונה סטרימינג בשידור חי.

ריאל מדריד נחשבה למייצגת של הממשל הפאשיסטי לשעבר ובית המלוכה וברצלונה כמייצגת האופוזיציה הקטלאנית. ברצלונה מפרקת את ריאל מדריד בקאמפ נואו עם חמישייה ללא מענהצאבי פדרו וויה עם צמד מסי צמד בישולים ואפילו ג. ריאל מדריד רשמה הערב שבת ניצחון ענק עם 12 ביתי מול ברצלונה במסגרת המחזור ה-30 בלה ליגה.

דקה 90 ריאל מדריד עלתה ל-13. רונאלדו די מריה ברצלונה. אתמול בשעת ערב הגיע ארצה ברזילאי גדול נוסף ריבאלדו שחבר לשחקני ברצלונה שנחתו מוקדם יתר ואחר הצהריים צפויה לנחות בארץ הקודש גם ריאל מדריד.

ריאל מדריד גברה 23 על ברצלונה בקלאסיקו האגדות בבלומפילד. אז מספר 9 נכנס לכר הדשא. אם תשאלו את תושבי ברצלונה רבים יכחישו בכלל שהם חלק מספרד.

אז ברצלונה הפסידה 10 בחוץ לחטאפה במחזור הקודם ועדיין לא בשיאה אבל מצבה של ריאל מדריד אולי מדאיג יותר. הבלאנקוס אמנם עם שלוש נקודות יותר משחק עודף אבל עברו. רונאלדיניו כבש את השער הראשון בדקה ה-28 אחרי שספיר ברמן העניקה לבארסה פנדל מפוקפק מאוד.

מודריץ קלט את הכדור אחרי טעות של נטו הטעה את כל שחקני ההגנה ושלח לרשת את השער שלישי של ריאל מדריד. מודריץ הוא אחד השחקנים הגדולים בעולם זה היה לילה מיוחד. 2100 CET 2000 BST 300 אחר הצהריים ET 1200 אחר הצהריים PT 500 לפנות.

קוראים לו מרטין ברייטווייט והוא אוהד שרוף של ריאל מדריד. בסיומו של ערב חגיגי ומלא בשערים ריאל מדריד ניצחה 23 ויצאה עם ידה על העליונה. כוכב ריאל מדריד חגג עם שלושער ב-25 על סלטה ויגו והחמיא לחבריו.

ב-16 באפריל 2014 זכתה ריאל מדריד בגביע המלך הספרדי ה-19 שלה כשניצחה את יריבתה ברצלונה 21. הבלאנקוס השלימו דאבל עונתי על היריבה הגדולה והנחילו לה הפסד ליגה. ריאל מדריד ניצחה הערב שלישי 23 את ברצלונה במשחק הוותיקים בבלומפילד שביפו.

ריאל מדריד באתר ספורט 1 - כל החדשות החמות מהליגה הספרדית תקצירים סרטונים סגל שחקנים סטטיסטיקות ותוצאות בזמן אמת באתר של משחקי ריאל מדריד היכנסו עכשיו. תודה לספורט 1 על התקציר מבקיעים. יום שבת 10 באפריל.


ברצלונה ריאל מדריד 22 3 2015 2 1 תקציר המשחק Youtube


חדשות רוטר הקלאסיקו הגדול של ספרד מחזור 17 ברצלונה Vs ריאל מדריד 21 00 ערוץ 50 One


אל קלאסיקו 21 45 ברצלונה ריאל מדריד One 50 Isramedia


רונאלדיניו ריבאלדו ופיגו קלאסיקו השלום ייערך בתל אביב ספורט 1


ריאל מדריד נגד ברצלונה 3 0 בברנבאו 2017 2018 Youtube


ריאל מדריד או ברצלונה Fxp


ריאל מדריד ברצלונה 2016 0 4 התקציר המלא 21 11 2015 Youtube


ברצלונה נגד ריאל מדריד 3 1 ניתוח השערים והמשחק Youtube


מי הרוויחה מהדחייה ברצלונה או ריאל מדריד


ברצלונה נגד ריאל מדריד Startseite Facebook


דיווח ריאל יובה וברצלונה יושעו מליגת האלופות


ברצלונה נגד ריאל מדריד 2 1 תקציר המשחק Youtube


אגדות ברצלונה ואגדות ריאל מדריד ייפגשו בארץ


ברצלונה נגד ריאל מדריד לצפייה ישירה שידורי הספורט כללי


ברצלונה נגד ריאל מדריד Home Facebook


ספרד כדורגל בספרד כרטיסים לליגה הספרדית ספורטור


אל על ישיר ברצלונה ריאל מדריד 31 3 4 4 Crazy Trips


ריאל מדריד או ברצלונה מי באמת טובה יותר


פעם ב 17 שנה 0 0 בין ברצלונה וריאל מדריד

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url